Direktlänk till inlägg 1 oktober 2012

sömnproblem

Av ziska - 1 oktober 2012 23:58

Jag har på allvar för mycket att tänka på. Skit saker egentligen men man stör sig ändå på vissa saker som kompisar som ibland beter sig illa ( ibland är det värre än solsidan ) och lite saker på jobbet som är orättvisa. Det är konstigt att man aldrig kan slappna av, att man funderar så mycket på allt runt om kring och att man ibland stör sig på saker som man ändå inte kan förändra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ziska - 7 oktober 2012 22:37

Denna vecka blir rätt så lugnt iaf på vardagarna, för då jobbar jag enbart 3 kvällar. Men på Lördag kväll drar det igång på riktigt, då ska jag jobba 9 dagar i sträck. Jag råkade byta helg eftersom det gav mig egen vinst också och så tar man någr...

Av ziska - 7 oktober 2012 22:23

Jag jobbade extra på Fredag morgon och vid 14.30 var arbetsveckan över! Så skönt, fixade lite korv med mos eftersom Alfred älskar korv. Sedan städade vi 2 hela huset eftersom vi skulle få gäster på kvällen, Vi bjöd på god fruktsallad och vin och st...

Av ziska - 4 oktober 2012 00:21

Så gott att ha jobbat klart nästan hela veckan nu, bara 2 dagar kvar var av ett pass är på ett ställe där jag bara jobbar extra. Lite variation behöver man allt. Min lilla pojke har varit jätte hungrig idag, det var nästan så att man funderar om han ...

Av ziska - 2 oktober 2012 23:38

Fan dessa kilon som sätter sig efter en weekend är hemska. Min mage putar ut och jag se ut att vara gravid igen. Nej om inte jag har gått ned 2 kilon till på fredag så ska jag hård banta igen. Känner att jag mår bäst då. Motionen är det inget fel på....

Av ziska - 1 oktober 2012 23:20

Ibland undra jag om det är något allvarligt fel på min förbränning. Jag har tränat väldigt hård de senaste 3 månaderna och gått ned ca 800 gr varje dag, ätit mellan 250 till 1000 kalorier och mått otroligt bra. Nu i helgen var jag iväg till Tanum...

Ovido - Quiz & Flashcards